לימודי ניהול, שיווק, פרסום ויחסי ציבור
המכללה למנהל מציעה לימודי ניהול, שיווק, פרסום ויחסי ציבור.
הלימודים מתקיימים בפתח תקווה.
המכללה למנהל מציעה לימודים בתחומי מערכת השיווק, פרסום ויחסי ציבור. הלימודים הינם מספקים לכם את הידע והמיומנויות המקצועיות המתאימים לקידום פירסום ויחסי ציבור שייעזרו לו לשווק בצורה יעילה יותר ותעזור ביישומה של אסטרטגיה שתקדם את החברה שבה הוא עובד בהתאם לתנאי המשק המשתנים בישראל.
המועמדים צריכים שיהיו ברשותם 12 שנות לימוד.
היקף הלימודים כ-160 שעות לימוד אקדמיות.
בתחומי השיווק ילמדו תכנים כמו: יסודות השיווק, אסטרטגיה שיווקית, מדיניות מחירים, מדיניות הפצה וצינורות השיווק, תמהיל השיווק, מחקר שווקים וסקר דעת קהל, ועוד. תחומי הפרסום יכוללו תכנים הקשורים ליסודות הפרסום, אסטרטגיה פרסומית, תכנון תקציב הפרסום, המסר הפרסומי, יצירתיות בפרסום, פרסום בינלאומי, אמצעי תקשורת ההמונים, עיתוי הפרסום, שיטות פרסום למשיכת לקוחות, בדיקת אפקטיביות הפרסום. בתחומי יחסי ציבור ניתן למצוא תכנים כמו: יחסי ציבור ותפקידים במשק, מודל יחסי ציבור, תפקידיו של איש יחסי ציבור, כלי עבודתו של אי יחסי ציבור, קידום מכירות באמצעות יחסי ציבור, ניהול מסע יחסי ציבור, יחסי ציבור לגופים ולעסקים, וכדומה.
הבוגרים יקבלו תעודת גמר מהמכללה למנהל בתנאי שיעמדו בדרישות הקורס.