היקף הלימודים בתוכנית עומד על 48 נקודות זכות.
להלן תכנית הלימודים:
לימודי השלמה: יתקיימו כ- 8 שבועות לפני תחילת הסמסטר ומיועדים לסטודנטים שלא למדו, במהלך לימודי התואר הראשון את הקורסים הבאים בהיקף של 12 נ"ז:
- יסודות הכלכלה
- התנהגות ארגונית
- יסודות השיווק
- יסודות המימון
בנוסף, במהלך לימודי ההשלמה תתבצע השלמה לסטודנטים חסרי רקע בסטטיסטיקה, מתמטיקה ויישומי מחשב וכתיבה אקדמית ( ללא נ"ז ).
בין נושאי הלימוד: ניהול ערוצי שיווק גלובליים, ניהול פרסום ותקשורת, ניהול ושיווק באינטרנט, ניהול ופיתוח מוצר, שיטות ניתוח שווקים, התנהגות צרכנים בינלאומית ותהליכי קבלת החלטות, שיווק ירוק, שיווק רב-שכבתי, מערכות הפצה ועוד.
במסגרת ההתמחות בשיווק ילמדו 6 קורסים מתוך ה-8 שלהלן: אסטרטגיה שיווקית, עיצוב וניהול שירותים דיגיטלי, ניהול קשרי לקוחות בעידן הדיגיטל, עיצוב ושיווק שירותים, שיווק גלובלי, שיווק ופרסום דיגיטלי, שיווק דיגיטלי חוצה ערוצים, מיצירתיות לשיווק בעסקים.