ClickCease

עזריאלי והטכניון - לימודי המשך בירושלים

קורס שיווק דיגיטלי

עזריאלי והטכניון - לימודי המשך בירושלים

קורס שיווק דיגיטלי

עזריאלי והטכניון - לימודי המשך בירושלים - מציעים לכם מסלול לימודים חדשני וייחודי: קורס שיווק דיגיטלי. קורס זה, המשלב בין עולמות הניהול, היזמות והשיווק יקנה לכם ידע רב, כמו גם שלל כלים ומיומנויות מעשיות לניהול קמפיינים בעולם הדיגיטל. 


הלימודים מתקיימים בירושלים. 

מידע כללי

קורס שיווק דיגיטלי של עזריאלי והטכניון - לימודי המשך בירושלים - נועד להקנות לבוגריו את מיטב הידע התיאורטי והמיומנויות והכלים המעשיים הדרושים לצורך לשיווק וניהול קמפיינים בדיגיטל. הלימודים אף כוללים הרצאות אורח של מרצים ואנשי מקצוע מובילים מהתחום - כך שהכשרת הבוגרים הינה מן המעלה הראשונה.

קהל יעד

הלימודים מתאימים לכל המעוניינים לקבל הכשרה איכותית לעבודה בתחום מבוקש זה, כמו גם למנהלים ובעלי עסקים המעוניינים להעמיק היכרותם עם התחום. כמו כן, הלימודים מתאימים במיוחד למנהלי שיווק, מנהלי מותג, מנהלי פיתוח עסקי, מנהלי קמפיין, תקציבאים, אנשי מדיה, מתכנתים, מעצבים, המעוניינים להעשיר את ארגז הכלים המקצועי שלהם. 

תנאי הקבלה

על מנת להתקבל ללימודים נדרשים המועמדים להיות בוגרי תואר ראשון או בעלי ניסיון עסקי. חלק מהמעומדים יידרשו לעבור ריאיון קבלה. 

לא נדרש ידע בתכנות או רמה גבוהה בעבודה על מחשב על מנת להתקבל ללימודים.

משך לימודים

הלימודים בקורס נמשכים ארבעה חודשים וכוללים כ-80 שעות אקדמיות, הנפרשות על פני 15 מפגשים, אשר יתקיימו אחת לשבוע בשעות הערב (17:30-21:30). 

נושאי לימודים

בין נושאי הלימוד בקורס: מגמות בעולם השיווק הדיגיטלי ונתונים מהארץ ומהעולם, מושגי יסוד: PPC, CPM, CPL, CPA, CTR, ועוד, בניית אתרים, אפיון אתרים UI/UX, עקרונות העיצוב הנכון של אתר עסקי, עקרונות הפעולה של מנוע החיפוש, קידום אתרים (SEO), קידום ממומן (PPC), רשתות חברתיות, פרסום פרוגרמטי, מושגי יסוד: RTB, Retargeting, DSP, SSP, Ad exchange, ביג דאטה: רכישת ושימוש במידע, שיווק באמצעות תוכן (Content marketing), אסטרטגיה של ספקי תוכן, שיווק באמצעות משפיענים (Influencer marketing), כלים נפוצים וכלי פרימיום בעולם הדיספליי, עקרונות השיווק בעזרת דוא"ל וניוזלטר, שיווק במובייל, טרנדים במדיה הדיגיטלית: מסך שני, מציאות רבודה, פרסום אינטגרטיבי, מסחר אלקטרוני E-Commerce, עקרונות הניטור של קמפיין במדיה הדיגיטלית, שיווק בעזרת סרטוני וידאו, שווקים דיגיטליים: הזנב הארוך, שווקי רשת, שוק נוטה, מלחמות הסטנדרטים, כוחו של ההמון: מיקור המונים, חוכמת ההמונים, כלכלת שיתוף, עולם הקוד הפתוח, צמיחה גלובלית בעולם דיגיטלי.