לימודי ארטדיירקשן
לימודי ארטדיירקשן (Art Direction) במסגרת לימודי תעודה הינם לימודים מיוחדים, מעניינים ומעשירים אשר נלמדים תחת ענף השיווק והמכירות. מטרתם של לימודים אלו הינה להכשיר את בוגריהם לניהול צוות המעצבים בארגון או בעסק ותרגום החזון השיווקי והפרסומי לשפה ויזואלית.
תכנית הלימודים מקנה לסטודנטים ידע תיאורטי מקיף ומעמיק בשילוב עם מיומנויות וכלים מעשיים הנדרשים לצורך זיהוי פוטנציאל עיצובי ומכירתי כאחד, ועיבודו לפלטפורמה בה יוכלו אנשי המקצוע השונים ליישם את הרעיון, זאת תוך בניית אסטרטגיה פרסומית והעברתה באמצעים חזותיים.
תכנית הלימודים מקנה לסטודנטים ידע תיאורטי מקיף ומעמיק בשילוב עם מיומנויות וכלים מעשיים הנדרשים לצורך זיהוי פוטנציאל עיצובי ומכירתי כאחד, ועיבודו לפלטפורמה בה יוכלו אנשי המקצוע השונים ליישם את הרעיון, זאת תוך בניית אסטרטגיה פרסומית והעברתה באמצעים חזותיים.
מידע כללי אודות קורס ארטדיירקשן
רעיונות עיצוביים מצליחים דורשים הן יצירתיות והן יישומיות, ועל כן ארט דיירקטורים נחשבים לבעלי מקצוע חשובים ומבוקשים במיוחד. חזונם אמנם מיושם על ידי אנשי מקצוע אחרים, אמנם הם נדרשים להעביר את רעיונותיהם באופן קפדני ופרטני לאלו, וכן להיות אחראיים על שלבי הביצוע השונים.
מעבר לכך, נדרשים הארט דיירקטורים להבנה בתחומים נרחבים כמו פסיכולוגיה צרכנית, מנהל עסקים ותקשורת, זאת על מנת שיוכלו לנהל את החלקים האמנותיים של פרסומות ושל התקשורת החזותית.
מעבר לכך, נדרשים הארט דיירקטורים להבנה בתחומים נרחבים כמו פסיכולוגיה צרכנית, מנהל עסקים ותקשורת, זאת על מנת שיוכלו לנהל את החלקים האמנותיים של פרסומות ושל התקשורת החזותית.
קהל היעד לקורס ארטדיירקשן
לימודי קורס ארטדיירקשן פונים לכל המעוניינים להשתלב במסלול לימודים מעמיק, מרתק, מאתגר ומספק זה, בין אם מתוך כוונה לרכוש ידע נרחב, כלים ומיומנויות מעשיות הנדרשים לצורך השתלבות בשלל המשרות המוצעות בתחום ובין אם לצורך הרחבת אופקים והעשרה אישית.
הלימודים מתאימים הן לחסרי כל רקע וניסיון קודם בנושא המעוניינים ברכישת הכשרה מקצועית ואיכותית בתחום מבוקש ורווחי זה, והן לבעלי עסקים, לעוסקים בשיווק ומכירות, מנהלי מדיה חברתית וכדומה, כמו גם למעצבים גרפים, אשר יש ברצונם להעשיר את ארגז הכלים המקצועי שלהם.
הלימודים מתאימים הן לחסרי כל רקע וניסיון קודם בנושא המעוניינים ברכישת הכשרה מקצועית ואיכותית בתחום מבוקש ורווחי זה, והן לבעלי עסקים, לעוסקים בשיווק ומכירות, מנהלי מדיה חברתית וכדומה, כמו גם למעצבים גרפים, אשר יש ברצונם להעשיר את ארגז הכלים המקצועי שלהם.
תנאי הקבלה לקורס ארטדיירקשן
תנאי הקבלה לקורס ארטדיירקשן משתנים בין מוסד לימודי אחד למשנהו, כאשר ישנם קורסים הפתוחים בפני הקהל הרחב ואינם מציבים דרישות קבלה כלל, וישנם כאלו הדורשים כי יהיו המועמדים בני 18 ומעלה, בוגרי 12 שנות לימוד ולעיתים אף בעלי תעודת בגרות מלאה.
כמו כן, ייתכן כי יידרשו המועמדים לעבור ריאיון קבלה אישי או מבחני קבלה ספציפיים, זאת על מנת לבחון את מידת התאמתם ללימודי התחום ולעיסוק בו. בכדי להבין מה האפשרויות העומדות בפניכם, מומלץ לברר מול כל מוסד לימודים מהן דרישות הקבלה אותן מציב.
כמו כן, ייתכן כי יידרשו המועמדים לעבור ריאיון קבלה אישי או מבחני קבלה ספציפיים, זאת על מנת לבחון את מידת התאמתם ללימודי התחום ולעיסוק בו. בכדי להבין מה האפשרויות העומדות בפניכם, מומלץ לברר מול כל מוסד לימודים מהן דרישות הקבלה אותן מציב.
משך לימודי ארטדיירקשן
משך לימודי ארטדיירקשן משתנה בין המכללות השונות, היקף החומר הנלמד, הרקע הקודם של המועמדים ומתכונת הלימודים. על פי רוב, נפרשים הלימודים על פני תקופת זמן הנעה בין שנה וחצי לשנתיים.
כמו כן, חשוב לדעת כי מרבית המכללות מאפשרות השתלבות בלימודים במסלול המתקיים בשעות הערב ובימי שישי בבוקר, דבר המאפשר את רכישת ההכשרה המבוקשת גם עבור מועמדים שאינם יכולים לפנות את יומם לטובת הלימודים מסיבות שונות.
כמו כן, חשוב לדעת כי מרבית המכללות מאפשרות השתלבות בלימודים במסלול המתקיים בשעות הערב ובימי שישי בבוקר, דבר המאפשר את רכישת ההכשרה המבוקשת גם עבור מועמדים שאינם יכולים לפנות את יומם לטובת הלימודים מסיבות שונות.
נושאי הלימוד בקורס ארטדיירקשן
במהלך לימודי הקורס בנושא ארטדיירקשן מתקיים שילוב בין תכנים עיוניים ותיאורטיים נרחבים ומעמיקים לבין התנסויות ותרגולים רבים, כאשר השילוב בין אלו מבטיח כי הכשרתם של הבוגרים הינה מן המעלה הראשונה.
בדרך כלל, התכנים הנלמדים בקורס כוללים נושאים כמו בניית ערכי מותג, יצירת לוגו, קמפיינים לטווח ארוך, טכניקות לפיתוח רעיונות, פרסום ברשתות החברתיות, קופירייטינג ואסטרטגיה, עיצוב שלטי חוצות, פוסט-פרודקשן, אפיון אפליקציות, עיצוב חוויית משתמש, אפקטים חזותיים, תורת הצבעים ועוד.
בדרך כלל, התכנים הנלמדים בקורס כוללים נושאים כמו בניית ערכי מותג, יצירת לוגו, קמפיינים לטווח ארוך, טכניקות לפיתוח רעיונות, פרסום ברשתות החברתיות, קופירייטינג ואסטרטגיה, עיצוב שלטי חוצות, פוסט-פרודקשן, אפיון אפליקציות, עיצוב חוויית משתמש, אפקטים חזותיים, תורת הצבעים ועוד.
תעודת גמר לאחר קורס ארטדיירקשן
לבוגרי הלימודים אשר יעמדו בהצלחה בכל הדרישות, ביניהן עמידה בחובת נוכחות, הגשת תרגילים, הגשת פרויקט סיום והשתתפות פעילה בשיעורים תוענק תעודת גמר מטעם המוסד הלימודי בו השלימו את הכשרתם.
אפשרויות תעסוקה לבוגרי לימודי ארטדיירקשן
עם סיום לימודי ארטדיירקשן יכולים הבוגרים להשתלב בשוק העבודה במסגרת שלל משרות ומקומות כמו משרדי פרסום, חברות עסקיות גדולות, חברות מדיה דיגיטלית, חברות שיווק ועוד. נוסף על כך יכולים הבוגרים לפנות לדרך עצמאית בה יציעו את שירותיהם באופן פרטי לכל המעוניינים בכך.
לימודי המשך לאחר קורס ארטדיירקשן
בוגרי קורס ארטדיירקשן המעוניינים להמשיך ללימודים מתקדמים ולרכוש ידע נוסף, בין אם לצרכי העשרה אישית ובין אם מתוך כוונה להעשיר את ארגז הכלים המקצועי שלהם ולרכוש ידע ומיומנויות נוספים שיסייעו להם להתקדם בסולם התפקידים המקצועי יוכלו להמשיך ללימודים בקורס שיווק ופרסום דיגיטלי בו יוכשרו לקידום ושיווק של מוצרים ושירותים שונים באמצעות האינטרנט והרשתות החברתיות.
אפשרות נוספת העומדת בפני הבוגרים הינה המשך לימודים בקורס מרקום שיכשיר אותם להוצאה לפועל של אסטרטגיות שיווקיות של חברות, שירותים או מוצרים.
אפשרות נוספת העומדת בפני הבוגרים הינה המשך לימודים בקורס מרקום שיכשיר אותם להוצאה לפועל של אסטרטגיות שיווקיות של חברות, שירותים או מוצרים.
מודעה