לימודי חינוך בהתמחות טכנולוגיה בחינוך לתואר שני
לימודי חינוך בהתמחות טכנולוגיה בחינוך לתואר שני, הנקראים גם לימודי תואר שני בהתמחות תקשוב ולמידה, הינם לימודים המשלבים בין ענפי החינוך, הטכנולוגיה והמחשבים, מתוך כוונה להוביל את המערכת החינוכית לעבר העתיד והקדמה באמצעות טכנולוגיות מתקדמות המשמשות ליצירת תשתית פדגוגית מתוקשבת.
מטרת הלימודים הינה הכשרת הבוגרים כאנשי מקצוע איכותיים ומיומנים שיש באפשרותם לפתח, לתכנן, לבחון, ליישם ולהטמיע דרכי הוראה חדשות, כמו גם לעצב את דרכי ההוראה בסביבה עתירת הידע.
מטרת הלימודים הינה הכשרת הבוגרים כאנשי מקצוע איכותיים ומיומנים שיש באפשרותם לפתח, לתכנן, לבחון, ליישם ולהטמיע דרכי הוראה חדשות, כמו גם לעצב את דרכי ההוראה בסביבה עתירת הידע.
ייעוץ לימודים חינם
רוצה פרטים אודות תואר שני בחינוך בהתמחות טכנולוגיה בחינוך?
שירות אישי חינם!
רוצה לקבל מידע על תואר שני בחינוך בהתמחות טכנולוגיה בחינוך?
מידע כללי אודות תואר שני בחינוך בהתמחות טכנולוגיה בחינוך
בשנים האחרונות, בעקבות ההתפתחויות העדכניות במחקר החינוכי ובתעשיות הטכנולוגיות גם יחד, החשיבות לשילוב הטכנולוגיה בחינוך היא רבה במיוחד. על מוסדות החינוך ומערכת החינוך להתאים את שיטות ההוראה לקדמה הטכנולוגית המאופיינת בוויזואליות רבה ובנגישות עצמאית ופשוטה יותר למאגרי מידע.
תכנית הלימודים מכשירה את הסטודנטים, בוגרי תארים ראשונים במדעי החברה, המדעים המדויקים, מדעי המחשב, מדעי הרוח, האמנות וכדומה כאנשי חינוך המותאמים לעבודה בסביבות דיגיטליות וברשתות למידה, כמו גם לפתח, לעצב וליישם את אלו.
תכנית הלימודים מכשירה את הסטודנטים, בוגרי תארים ראשונים במדעי החברה, המדעים המדויקים, מדעי המחשב, מדעי הרוח, האמנות וכדומה כאנשי חינוך המותאמים לעבודה בסביבות דיגיטליות וברשתות למידה, כמו גם לפתח, לעצב וליישם את אלו.
תואר שני בחינוך בהתמחות טכנולוגיה בחינוך
קבלת פרטים ללא כל התחייבות
קהל היעד לתואר שני בהתמחות טכנולוגיה בחינוך
לימודי תואר שני בחינוך עם התמחות בטכנולוגיה בחינוך פונים לכל המעוניינים להשתלב במסלול לימודים מעמיק, מרתק, מאתגר ומספק זה מתוך כוונה לרכוש ידע נרחב, כלים ומיומנויות מעשיות הנדרשים לצורך השתלבות בשלל המשרות המוצעות בתחום ובין אם לצורך הרחבת אופקים והעשרה אישית.
הלימודים מתאימים לבוגרי תואר ראשון רלוונטי, אשר יש ברצונם לרכוש הכשרה ייחודית ומרתקת העוסקת במערכות המידע והלומדות השונות (לדוגמה מערכת E-learning) ולהבין כיצד לפתח, להטמיע, לעצב ולשפר את אלו.
הלימודים מתאימים לבוגרי תואר ראשון רלוונטי, אשר יש ברצונם לרכוש הכשרה ייחודית ומרתקת העוסקת במערכות המידע והלומדות השונות (לדוגמה מערכת E-learning) ולהבין כיצד לפתח, להטמיע, לעצב ולשפר את אלו.
תנאי הקבלה לתואר שני בחינוך בהתמחות טכנולוגיה בחינוך
תנאי הקבלה ללימודי חינוך בהתמחות טכנולוגיה בחינוך לתואר שני משתנים בין מוסד לימודי אחד למשנהו, אך על פי רוב מתבססות דרישות הקבלה על סיום תואר ראשון רלוונטי בציון ממוצע של 80 ומעלה, כאשר ייתכן ויידרשו המועמדים להשלים קורסים מסוימים בתחום אם אינם למדו אלו במסגרת התואר הראשון. בנוסף על המועמדים להחזיק בתעודת הוראה ובניסיון מעשי בעבודה בתחום.
כמו כן, ייתכן ויידרשו המועמדים לעבור ריאיון קבלה אישי או מבחני קבלה ספציפיים, זאת על מנת לבחון את מידת התאמתם ללימודי התחום ולעיסוק בו. בכדי להבין מהן האפשרויות העומדות בפניכם, מומלץ לברר מול כל מוסד לימודים מהן דרישות הקבלה אותן מציב.
כמו כן, ייתכן ויידרשו המועמדים לעבור ריאיון קבלה אישי או מבחני קבלה ספציפיים, זאת על מנת לבחון את מידת התאמתם ללימודי התחום ולעיסוק בו. בכדי להבין מהן האפשרויות העומדות בפניכם, מומלץ לברר מול כל מוסד לימודים מהן דרישות הקבלה אותן מציב.
תואר שני בחינוך בהתמחות טכנולוגיה בחינוך
קבלת פרטים ללא כל התחייבות
משך לימודי חינוך בהתמחות טכנולוגיה בחינוך לתואר שני
במרבית מוסדות הלימוד, נפרשים לימודי התואר השני בחינוך עם התמחות בטכנולוגיה בחינוך על פני תקופת זמן של כשנתיים, אמנם משך הזמן יכול להשתנות בהתאם למסלול הלימודים הנבחר. באם יבחרו להשתלב במסלול המחקרי (מסלול תזה) יידרשו להשלמת שנה נוספת.
כמו כן, חשוב לדעת כי מרבית המכללות מאפשרות השתלבות בלימודים במסלול המתקיים בשעות הערב ובימי שישי בבוקר, דבר המאפשר את רכישת ההכשרה המבוקשת גם עבור מועמדים שאינם יכולים לפנות את יומם לטובת הלימודים מסיבות שונות.
כמו כן, חשוב לדעת כי מרבית המכללות מאפשרות השתלבות בלימודים במסלול המתקיים בשעות הערב ובימי שישי בבוקר, דבר המאפשר את רכישת ההכשרה המבוקשת גם עבור מועמדים שאינם יכולים לפנות את יומם לטובת הלימודים מסיבות שונות.
נושאי הלימוד בתואר השני בחינוך בהתמחות טכנולוגיה בחינוך
במהלך לימודי התואר השני בחינוך בהתמחות טכנולוגיה בחינוך מתקיים שילוב בין תכנים עיוניים ותיאורטיים נרחבים ומעמיקים לבין התנסויות ותרגולים רבים, כאשר השילוב בין אלו מבטיח כי הכשרתם של הבוגרים הינה מן המעלה הראשונה.
בדרך כלל, התכנים הנלמדים במהלך הלימודים כוללים קורסים בנושא פסיכולוגיה של למידה והוראה בסביבות טכנולוגיות, גישות ללמידה, עקרונות לעיצוב הוראה בסביבה טכנולוגית, טכנולוגיות סיוע לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים, סביבות למידה והוראה מרחוק, עיצוב מערכות הוראה והדרכה, הדמיה ומשחק, מערכות מידע בניהול מוסדות חינוך, הערכת פעילויות חינוכיות עתירות טכנולוגיה ועוד.
בדרך כלל, התכנים הנלמדים במהלך הלימודים כוללים קורסים בנושא פסיכולוגיה של למידה והוראה בסביבות טכנולוגיות, גישות ללמידה, עקרונות לעיצוב הוראה בסביבה טכנולוגית, טכנולוגיות סיוע לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים, סביבות למידה והוראה מרחוק, עיצוב מערכות הוראה והדרכה, הדמיה ומשחק, מערכות מידע בניהול מוסדות חינוך, הערכת פעילויות חינוכיות עתירות טכנולוגיה ועוד.
תעודת גמר לאחר לימודי חינוך בהתמחות טכנולוגיה בחינוך לתואר שני
לבוגרי הלימודים אשר יעמדו בהצלחה בכל הדרישות, ביניהן עמידה בחובת נוכחות, מעבר מוצלח של הבחינות והגשת מטלות, יוענק תואר M.Ed בטכנולוגיה לחינוך מטעם המוסד הלימודי בו השלימו את הכשרתם.
אפשרויות תעסוקה לבוגרי תואר שני בחינוך בהתמחות טכנולוגיה בחינוך
עם סיום לימודי התואר השני בחינוך בהתמחות טכנולוגיה בחינוך יכולים הבוגרים להשתלב בשוק העבודה בשלל מקומות ומשרות בהם יובילו את הטכנולוגיה במערכת החינוך ויסייעו בהטמעתן של מערכות אלו, ייעצו למערכת החינוך ולמערכות פיתוח והדרכה, יעסקו בתכנון, פיתוח ועיצוב של תוכניות הלימודים וההדרכה ועוד.
לימודי המשך לאחר תואר שני בחינוך בהתמחות טכנולוגיה בחינוך
בוגרי לימודי תואר שני בחינוך בהתמחות טכנולוגיה בחינוך המעוניינים להמשיך ללימודים מתקדמים ולרכוש ידע נוסף, בין אם לצרכי העשרה אישית ובין אם מתוך כוונה להעשיר את ארגז הכלים המקצועי שלהם ולרכוש ידע ומיומנויות נוספים שיסייעו להם להתקדם בסולם התפקידים המקצועי יוכלו להמשיך ללימודי תואר שלישי בתחום החינוך.
מודעה
מחפש תואר שני בחינוך בהתמחות טכנולוגיה בחינוך?