ClickCease

קורסים בתחום המזכירות והמנהל

נמצאו עבורך 3 מוסדות לימודים:

לימודי מנהל ומזכירות במכללות

כל משרד המכבד את עצמו נדרש להעסיק אנשי מנהל ומזכירות כללית, כדי שהפעילות היום יומית של העסק תתנהל באופן תקין. מדובר בתחום עיסוק מבוקש ונפוץ ביותר, שאנשים בראשית דרכם המקצועית, או אנשים שמעוניינים בהכשרה מקצועית איכותית ישמחו ללמוד. בין אם מדובר בחברה גדולה במשק, ארגון במנהל הציבורי, ברשות המקומית, או משרד קטן, נדרש להעסיק אנשי מקצוע שיתנו מענה ללקוחות, ידאגו לתאם בין המחלקות השונות בארגון, לסייע למנכ"ל, לארגן לו"ז פגישות ועוד. מגוון הקורסים בתחום הוא רב – החל מהכשרת מנהל ומזכירות כללית (מזכירות סוג 1) וכלה בהכשרת מזכירות המתמחות בתחום מסוים - כמזכירות רפואיות, מזכירות משפטיות, מזכירות ביטוח, מזכירות הייטק ועוד, כך שכל אחת ואחד יכולים למצוא את הקורס המעניין אותם ביותר.

לימודי קורס מזכירות ומנהל נועדו להכשיר את כוח האדם האיכותי ביותר שיוכל להצעיד את הארגון בו הם עובדים קדימה. אם התברכתם ביכולת ארגון מעולה, בהקפדה על סדר ובחוש אחריות מפותח, וברצונכם ליהנות מהכשרה מקצועית איכותית שתפתח לכם שלל אפשרויות תעסוקה, לימודי מזכירות ומנהל מיועדים עבורכם. אתם מוזמנים לקרוא את המידע המצורף בעמוד זה ואף ליצור עמנו קשר בשביל לקבל מידע נוסף. 
יועצת לימודים
לימודים
ייעוץ לימודים חינם
רוצה פרטים אודות קורסים בתחום המזכירות והמנהל?
שירות אישי חינם!
רוצה לקבל מידע על קורסים בתחום המזכירות והמנהל?
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.

מידע כללי אודות קורס מזכירות ומנהל

רבים מכם מכירים את הסצנה בה אתם רואים במשרד את אנשי הצוות מחפשים משהו נחוץ לקראת פגישה שאמורה להתחיל בעוד כמה דקות ולא מוצאים את זה. אתם בוודאי עדים ללחץ הרב בו הם נמצאים. כמו כן, לא פעם קורים מקרים שמגיעים לקוחות שנקבעה להם פגישה ומי שאמור לפגוש אותם בכלל לא נמצאים במשרד. כל זה אמור להימנע באמצעות העסקת אנשי מזכירות ומנהל מיומנים שסדר, דיוק ויעילות מאפיינים את עבודתם. אנשים אלה יוכלו לנהל לו"ז פגישות מדויק, לתאם בין האגפים השונים בחברה, לענות באדיבות ללקוחות וכדומה.

ניכר אם כן, שתחום המזכירות והמנהל הוא חיוני מאד להתנהלותו התקינה של כל ארגון ועסק. מכאן עולה הדרישה לעובדי אדמיניסטרציה מקצועיים ואיכותיים. קיימים קורסים רבים להכשרת עובדים בתחומי המזכירות והמנהל, ולהלן נמנה כמה מהקורסים הפופולאריים ביותר בתחום: קורס מזכירות סוג 1, קורס מזכירות סוג 2, קורס ניהול לשכה, קורס מזכירות רפואית, קורס מזכירות משפטית, קורס מזכירות ביטוח, קורס פקידות קבלה, קורס מזכירות בכירה ועוד. אם גם אתם (ואתן) מעוניינים בלימודים אלה מתוך מטרה לעסוק במקצוע מבוקש ומאתגר, מהרו להירשם אל לימודי מנהל ומזכירות.
קורסים בתחום המזכירות והמנהל
קבלת פרטים ללא כל התחייבות

למי מתאים ללמוד קורסים בתחום המזכירות והמנהל?

לימודי מזכירות ומנהל מיועדים לאנשים מאורגנים ומסודרים, בעלי חוש אחריות מפותח, המעוניינים לזכות בהכשרה מקצועית איכותית שתפתח להם אפשרות להשתלב בשלל עבודות בתחום. בין אם הם בראשית דרכם המקצועית ורוצים לרכוש מקצוע מבוקש ונפוץ, אשר נוגע לתחומי עיסוק רבים, או שהם מחוסרי עבודה שמעוניינים בהכשרה מקצועית מטעם משרד הכלכלה.

קורסי מזכירות ומנהל בכירים מיועדים לאנשים בעלי ניסיון מקצועי קודם בתחום, שרוצים להתקדם בדירוג המקצועי שלהם לתפקידים בכירים יותר, כמו מנהלי לשכה, או מנהלים אדמיניסטרטיביים שתחת פיקוחם נמצאים כל צוותי המנהל והמזכירות.

קורס מזכירות ומנהל עשוי להתאים גם לאנשים (בעיקר לנשים), שעבדו במשך תקופה בעבודות דחק פשוטות והם מעוניינים לשפר את תנאי ההעסקה שלהם באמצעות הידע אותו הם ירכשו במסגרת הקורס. יידרש מהם להיות בעלי אחריות ולגלות סדר וארגון, בכדי להצליח בתפקידם.

מה הם תנאי הקבלה לקורסים בתחום המזכירות והמנהל?

תנאי הקבלה לקורסי מזכירות ומנהל תלויים בקורס הספציפי אותו מעוניינים המועמדים לקורס ללמוד. בדרך כלל תנאי הסף המינימליים כוללים, דרישה להשלמת 12 שנות לימוד, ידיעת אנגלית ברמה בינונית והיכרות ויכולת עבודה עם המחשב ויישומיו (ובעיקר עם תוכנות האופיס).

בחלק מן המכללות אשר בהן לומדים קורסי מזכירות ומנהל יתקיימו ראיונות קבלה עם ראשי מסלול הלימודים, במטרה לבדוק את מידת התאמת המועמד ללימודי התחום ולעיסוק בו, כמו גם את רמת המוטיבציה שלו ללמוד את הקורס.

לקורסים הבכירים בתחום, כמו קורס מנהלי לשכה וקורס מזכירה בכירה, יידרש ידע קודם וניסיון מקצועי בתחום המנהל והמזכירות ואף להציג תעודת סיום של קורס מנהל ומזכירות כללית .
קורסים בתחום המזכירות והמנהל
קבלת פרטים ללא כל התחייבות

כמה זמן נמשכים קורסים בתחום המזכירות והמנהל?

משך הלימודים בקורסי מנהל ומזכירות תלוי, כמובן, בקורס הספציפי בו בחרתם, ובעוד הקורסים הבסיסיים בתחום (כקורס מזכירות סוג 1, לדוגמא) הם קצרים יחסית וכוללים בין מאה למאתיים שעות לימוד אקדמיות לערך (סה"כ בין חמישה חודשים לשמונה חודשים), קורסים מתקדמים – כקורס מזכירות רפואית, לדוגמא, כוללים בין שלוש מאות וחמישים לארבע מאות וחמישים שעות לימוד. בדרך כלל הלימודים יתקיימו בין פעם לפעמיים בשבוע, לעיתים כולל ימי שישי. במקרה והמועמד לקורס מופנה מטעם שירות התעסוקה (אם והוא מחוסר עבודה), לימודים אלה יתקיימו ברוב ימות השבוע, במתכונת מזורזת של עד חצי שנה.

במטרה להקל גם על אנשים עובדים (ואנשים עסוקים אחרים) להשתלב בלימודים – מציעות מכללות רבות אפשרות ללמוד בקורס מזכירות ומנהל בשעות הערב ובימי שישי בבוקר, במתכונת של לימודי ערב.

מה לומדים בקורסים בתחום המזכירות והמנהל?

תכנית הלימודים בקורסי מנהל ומזכירות משלבת בין לימודים עיוניים ותיאורטיים מקיפים לבין שלל תרגולים והתנסויות מעשיות במסגרת של משרדים, חברות ועסקים מגוונים, המקנות לבוגרים את הכלים והמיומנויות להם הם זקוקים בעבודתם. נושאי הלימוד בקורסי מנהל ומזכירות כוללים תכנים דוגמת המשרד בעידן המודרני, תקשורת בין אישית, יישומי מחשב, התמודדות עם לחץ וניהול זמן, ניהול יומן, ניהול משברים, הקלדה עיוורת ועוד.

כמו כן יכללו הלימודים נושאים כמו: ניהול חשבונאי, הכרות עם נושאי השכר, יסודות ההקלדה העיוורת, עבודה על מאגרי מידע, יסודות בנושאי שיווק ופרסום, יסודות דיני עבודה, הכרות עם יסודות התקשורת הפנים ארגונית והשתלמות בעבודה מעשית במשרד. את נושאי הלימוד יעבירו מרצים ומרצות מובילים בתחומם, בעלי ידע וניסיון מקצועי עשיר.

איזה תעודה מקבלים בוגרי קורסים בתחום המזכירות והמנהל?

בוגרי קורסי מזכירות ומנהל, אשר יעמדו בהצלחה בכל דרישות הלימודים, יהיו זכאים לתעודת גמר מטעם המכללה בה השלימו את לימודיהם. חלק מהקורסים והמכללות בתחום מזכים את בוגריהם גם בתעודה מקצועית מטעם משרד הכלכלה – כבוגרי קורס מזכירות בכירה, לדוגמא, הזוכים לתעודת סיווג מקצועי – מזכירות סוג 2. התעודה וההסמכה יוענקו לאחר שישלימו הבוגרים את כל חובות הלימוד שלהם שכוללות: עמידה בחובת נוכחות, הגשת תרגילי בית, הגשת פרויקט גמר במכללות אשר בהן זה נדרש והשתלמות מעשית.

מה הם לימודי ההמשך לבוגרי קורסים בתחום המזכירות והמנהל?

בוגרי לימודי מנהל ומזכירות יכולים להמשיך לקורסים מתקדמים בתחום כמו קורס מזכירה בכירה או קורס מנהלי לשכה. כמו כן, יוכלו הבוגרים המעוניינים בהתמקצעות טובה יותר ביישומי מחשב ללמוד קורס אקסל. לימודים אלה נועדו לייעל את עבודת המזכיר או המזכירה בשימוש במאגרי מידע, הפקת דוחו"ת שונים, חישובי שכר או הוצאות מול הכנסות ושימוש בכלי הזה בשביל שיווק ודיוור דיגיטלי.

קורס נוסף אותו יוכלו בוגרי קורסי מנהל ומזכירות לקחת הוא קורס חשבי שכר. לימודים אלה יאפשרו למזכירים לשכלל את יכולותיהם המקצועיות לתחום של הפקת דוחות השכר. הדבר רלוונטי במיוחד אם מדובר במי שעובד בארגונים קטנים אשר שם יספיק קורס חשב שכר בסיסי.

במה עוסקים בוגרי קורסים בתחום המזכירות והמנהל?

כיום, כמעט כל ארגון ועסק – החל מחברות קטנות וכלה בבתי חולים ממשלתיים – זקוקים לשירותיהן של מזכירות ועובדי מנהל ואדמיניסטרציה – ועל כן בוגרי קורסי מזכירות ומנהל יוכלו להשתלב בעבודה בתחום בקלות ומהירות יחסית בתחום התמחותן (מזכירות רפואיות בבתי חולים ומרפאות, פקידות קבלה – בבתי מלון ובמוקדי שירות לקוחות וכו').

אחרי שיצברו מספר שנות ניסיון בתחום ואף יעברו קורסים מתקדמים יוכלו בוגרי קורס מזכירות ומנהל להתקדם לתפקידי ניהול לשכה, או ניהול אדמיניסטרטיבי בכיר.

כמו כן, מי שיש לו ניסיון מקצועי רב וידע אותו הוא רכש באמצעות העבודה המעשית והקורסים שלמד, הוא יוכל להתקדם גם לתפקידי הדרכה בתחום המנהל והמזכירות, בין אם בארגון בו הוא עובד או במכללה בה מלמדים את קורסי המנהל והמזכירות.
מודעה
מחפש קורסים בתחום המזכירות והמנהל?
מחפש קורסים בתחום המזכירות והמנהל?
סמן ליצירת קשר מיידי
מיקום בארץ: סניפים בכל הארץ
סמן ליצירת קשר מיידי
מיקום בארץ: עכו
סמן ליצירת קשר מיידי
מיקום בארץ: נצרת עלית
מוסדות לימוד בישראל
לימודים
השאר פרטים ונציגי המוסדות שסימנת ייצרו איתך קשר בקרוב!
התחייבות: פרטיך אינם מועברים למוסדות שלא סימנת
אני מאשר/ת את תנאי השימוש ומאשר/ת קבלת מידע והצעות בטלפון, בדוא"ל, במסרון וכדומה‎‎
מודעה