קורס מנהלי קמפיין במדיה חברתית
יצירת נוכחות אינטרנטית נרחבת והתאמה של האתר לשימוש במדיה החברתית תוך שימוש בכל יתרונותיה לקידום האתר והקמפיין. כיום יש צורך לנהל שתי זירות במקביל כדי להשיג קמפיין מנצח ואפקטיביות מלאה: הזירה האינטרנטית והזירה האינטרנטית-החברתית. קידום במדיות החברתיות SMO מייצר נוכחות אינטרנטית נרחבת והתאמה של האתר לשימוש במדיה החברתית תוך שימוש בכל יתרונותיה לקידום האתר והקמפיין. מהן המדיות החברתיות המרכזיות? כיצד להתאימן לסוג הקמפיין? כיצד יוצרים באזז תקשורתי במדיה החברתית? כיצד מעלים פוסט איכותי שמייצר את הבאזז הנדרש?
והכי חשוב - כיצד ננצל את מלוא הפוטנציאל בכלי הקידום העסקיים שמציעות מדיות חברתיות אלו? SMO הוא היום תחום בלתי נפרד מתפקיד מנהל הניו-מדיה בחברה. כבר לא מדובר באיסוף לייקים או כתיבת פוסטים, אלא ביישום מערך שלם ומתקדם של אסטרטגיות הקמפיין, כלים ותקציב.
» המכללה מתחייבת למצוא עבודה לבוגרי הקורס.
הלימודים מתקיימים בחיפה.
מטרת הקורס:
» קידום וניהול קמפיינים אינטרנטיים במדיות החברתיות.
» קידום וניהול קמפיינים אינטרנטיים ממומנים בפייסבוק.
» הכרת המדיות החברתיות המשפיעות ביותר על הקמפיין.
» קידום ניהול ניו מדיה בחברות וארגונים.
חסרי רקע המעוניינים בהכשרה מקצועית ולאחריה השתלבות בשוק העבודה במקצוע מבוקש.
בעלי המקצועות הבאים ימצאו בקורס עניין רב ומקור לקידום מקצועי:
» מנהלי פרסום ומנהלי שיווק.
» בעלי אתרי אינטרנט ועסקים, המעוניינים לנצל את המדיה החברתית ולקדם את שירותיהם באמצעות רשתות חברתיות.
» העוסקים במלאכת שיווק און-ליין המעוניינים להרחיב ידע מקצועי.
» יועצים בתחומי שיווק, פרסום , מסחר אלקטרוני, אינטרנט ומערכות מידע, המעוניינים להרחיב את השכלתם.
תנאי קבלה:
» הכרת המחשב ומוצרי אופיס.
» אנגלית: קריאה וכתיבה ברמה בסיסית.
» הכרת עולם האינטרנט מתוך התנסות אישית לצרכים פרטיים או במסגרת העיסוק המקצועי.
» גלישה שוטפת באינטרנט ושימוש ברשתות חברתיות כלשהן.
» לא נדרש ידע תכנותי.
היקף מסלול הלימודים המלא הנו 60 שעות הוראה + 50 שעות תרגול בבית עפ"י התכנית הבאה:
- קורסי בוקר 8 מפגשים הנלמדים 3 פעמיים בשבוע בין השעות 9:00 ועד 15:00. בכל מפגש 8 שעות הוראה.
- קורסי ערב 12 מפגשים בני 5 שעות במפגש הנלמדים פעמיים בשבוע, בין השעות 17:30 ועד 21:30 (או ימי ג' בשעות 17:30-21:30 + ימי ו' בשעות 09:00-13:00).
בין נושאי הקורס:
» מדיה חברתית – מבוא
» ניהול קמפיין Facebook
» כלים מתקדמים
» Twitter
» Linkedin
» גוגל פלוס וסרטונים
» Instagram ושיווק ויזואלי
» ניהול קמפיין YouTube ושיווק בוידאו
» OAO & ORM
» כתיבה שיווקית.
» תעודת סיום מטעם מכללת מדיאטק ג'ון ברייס.
» הסמכת (CSMO (Certified Social Media Optimization.
» הכנה להסמכת פייסבוק.
תחומי לימוד נוספים במכללת ג'ון ברייס סניף חיפה
קורסי פיתוח ובדיקות תוכנה