תואר ראשון (B.A) בפרסום ותקשורת שיווקית
הקריה האקדמית אונו מציעה תואר ראשון ייחודי בישראל: תואר ראשון (B.A) בפרסום ותקשורת שיווקית.
הלימודים מתקיימים בקרית אונו.
*המל"ג אישרה את פתיחת התכנית, הענקת התואר מותנית באישורה. כל שאר התארים מוכרים על ידי המל"ג.
המועצה להשכלה גבוהה (מל"ג) אישרה פתיחת תוכנית לימודים לתואר ראשון, יחיד מסוגו בישראל, בפרסום ותקשורת שיווקית, בקריה האקדמית אונו. התואר החדש מאפשר לסטודנטים לרכוש השכלה אקדמית ובמקביל לצבור ניסיון מעשי יישומי בתחום הפרסום והתקשורת השיווקית. בנוסף, התואר כולל חטיבה בתחום הניו מדיה והאינטראקטיב במטרה להתאים את הבוגרים לדרישות המשתנות של השוק.
במסגרת הלימודים יוכלו הסטודנטים לפגוש את בכירי עולם הפרסום והדיגיטל שיהיו מעורבים בתואר ובהם: גדעון עמיחי- שלמור אבנון עמיחי, גיל סמסונוב- גליקמן נטלר סמסונוב, יוסי לובטון- מנכ"ל באומן בר ריבנאי, דוד אבנר- דירקטור בבנק לאומי, לשעבר מנכ"ל פרטנר, עופר עובד- מנכ"ל מקאן דיגיטל, ינון לנדברג- יו"ר אידיאולוג'יק, ניר בראון- מנכ"ל יהושוע TBWA דיגיטאל, אלון הוכדורף- מנכ"ל זניט מדיה, יוסי ארועטי- מנכ"ל GPS, אבינועם ברוג- נשיא Market Watch, איתן כסיף- מנכ"ל טלגל, נורית דאבוש לשעבר יו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, יורם דמבינסקי jwt, ועוד רבים אחרים.
בראש התוכנית יעמדו פרופ' מיכאל פרי, מומחה בעל שם בתחומי השיווק והפרסום, פירסם ספרים ומאמרים בנושא, מרצה בכיר ברחבי העולם בנושאי מיצוב, מיתוג ואסטרטגיה, יו"ר חברת מיצוב לתכנון אסטרטגי וייעוץ שיווקי, וד"ר מיכל שפירא, לשעבר סמנכ"ל תכנון אסטרטגי במשרדי פרסום מובילים, בעלת ניסיון רב בתחומי התקשורת והפרסום ובטיפול במותגים גדולים בשוק הישראלי והבינלאומי, ראש ההתמחות בפרסום בקריה האקדמית אונו וחברת מועצת הרשות השנייה לטלויזיה ורדיו. לצידם של פרופ' פרי וד"ר שפירא ילמדו אנשי אקדמיה בכירים וביניהם: פרופ' אריה גביוס, פרופ' ירון זליכה, ד"ר אייל מעוז, ד"ר עופר צלרמאייר.