קורס ניהול השיווק והפרסום
בית הספר למנהלים ופיננסים - תפנית, הפועל במסגרת המערך ללימודי המשך של האוניברסיטה הפתוחה מציע קורס ייחודי ללימודי ניהול שיווק ופרסום.
קורס זה אינו מוכר לצורכי גמול והשתלמות.
הלימודים מתקיימים בשלוחות רעננה, ראשון לציון, תל אביב, חיפה, ירושלים.
קיימת אפשרות ללמידה מקוונת online.
הקורס ניהול השיווק והפרסום של תפנית - בית הספר למנהלים ולפיננסים מיועד לאנשי שיווק העוסקים בניהול השיווק, הפרסום והמכירות, או לאנשים המיועדים לעסוק בתפקידים אלו ומעונינים לרכוש ידע וכישורים מקצועיים שיסייעו להם להצליח בתפקיד. הקורס מקנה לסטודנטים ידע, טכניקות, אסטרטגיות, מודלים וכלים יישומיים בתחומי השיווק, הפרסום והמכירות.
קורס ניהול שיווק ופרסום מיועד לאנשי שיווק העוסקים בניהול השיווק, הפרסום והמכירות, ו/או לאנשים המיועדים לתפקידים אלו, אשר מעוניינים לרכוש ידע מקצועי וכישורים מעשיים שיסייעו להצלחתם בעבודתם המאתגרת ולהתקדמותם. בנוסף, הקורס מתאים גם למי שמעוניין להרחיב את מטען הידע שלו בתחומו ולשכלל את כישוריו והן למעוניינים לרכוש ידע וניסיון מעשי בתחום.
לקורס יתקבלו מועמדים בעלי 12 שנות לימוד ומעלה (עדיפות לבעלי תואר אקדמי), ראיון אישי/ קבוצתי מול ועדת קבלה.
קורס ניהול השיווק והפרסום נלמד בהיקף של 130 שעות לימוד אקדמיות, מתוכן 15 שעות עבודה עצמית על פרויקט גמר.
תכנית הלימודים בקורס כוללת מגוון רחב של הרצאות פרונטליות, סימולציות, מקרי וחן, הרצאות אורח, צפייה בסרטים, תרגולים והתנסויות. לרשות הסטודנטים בקורס עומד אתר סגור, בו יוכלו למצוא תכני העשרה ומאמרים רלוונטיים.
הקורס מקיף את הנושאים הבאים :יזמות וניהול עסקי, אסטרטגיה עסקית, פילוח, ניהול מו"מ עסקי, עריכת סקר שוק, שיווק ומכירות, תמחור, מדיניות מוצרים, הפצה, פרסום בעידן הדיגיטלי, מדיה ורשתות חברתיות, כתיבה שיווקית, מודיעין עסקי, מיתוג ויחסי ציבור ועוד.
הקורס כולל הרצאות פרונטליות, דיונים, משחקי תפקידים, ניתוח אירועים, הרצאות אורח, סדנאות מעשיות וצפייה בסרטים מקצועיים. כמו כן, הסטודנטים יקבלו את המהדורה החדשה של הספר "ניהול השיווק" של קוטלר, קלר והורניק בהוצאת האוניברסיטה הפתוחה.
הלימוד בקורס מלווה באתר קורס (סגור) ובו חומרי הרחבה והעשרה רבים, כגון, מאמרים מכתבי העת המובילים בתחום, כתבות מהעיתונות המקצועית, קישור לאתרים מקצועיים מומלצים ועוד.
- נוכחות ב-80% מהמפגשים
- נוכחות במפגש המרצים המקצועי שיתקיים בשלוחת רמת אביב
- נוכחות במפגש הסיום של הקורס
- הגשת פרויקט גמר - בניית תכנית שיווקית והצגתה