בית הספר למנהלים ופיננסים - תפנית, הפועל במסגרת המערך ללימודי המשך של האוניברסיטה הפתוחה מציע קורס ייחודי לניהול מכירות.
הקורס ניהול מכירות של תפנית - בית הספר למנהלים ולפיננסים מיועד למנהלי מכירות ומנהלים בארגונים המבקשים לרכוש ידע ולחזק את מיומנויותיהם בתחום ניהול המכירות. לקורס מתקבלים בעלי 12 שנות לימוד שממלאים תפקיד ניהולי בארגון, לאחר שעמדו בריאיון אישי. הקורס מקנה לסטודנטים ידע מקצועי בסביבה עסקית בתחום ניהול המכירות ומיומנויות מכירה מעשיות ומאפשר להם לפתח תפיסה ניהולית מכירתית אישית.
הקורס ניהול מכירות של תפנית - בית הספר למנהלים ולפיננסים כולל ניתוח מקרי מבחן ודילמות ניהוליות, תרגול באמצעות סימולציות, טלוויזיה במעגל סגור. הקורס מועבר על ידי מרצים מהאקדמיה המתמחים בתחום המכירות ועל ידי מנחים ומאמנים עסקיים בעלי ניסיון בתחום. נושאי הלימוד בקורס מתייחסים לשלושה צירי ניהול מרכזיים : ניהול עצמי, ניהול משימות/מכירות וניהול עובדים. ניהול עצמי כולל סגנונות ניהול ומנהיגות, אסרטיביות ככלי לניהול ולהנעת עובדים, אינטליגנציה רגשית ועולם המכירות, תכנון וקבלת החלטות, ניהול משא ומתן לסגירה, פתרון קונפליקטים, ניהול עצמי על פי תוצאות, ניהול זמן וממדי אפקטיביות ובקרה עצמית ועוד. ניהול משימות/מכירות כולל גיבוש תוכנית עבודה, ניהול על פי יעדים, ניהול ישיבות ודיונים, בקרה וניהול תוצאות, הטמעת מוצר חדש ועוד. ניהול עובדים כולל חניכת עובדים ומשוב לעובדים ככלים להנעה ולשיפור ביצועים, ניהול יעיל של צוותי עבודה/מכירות ושירות, בקרה והערכת עובדים, שיפור השירות הצוותי ועוד. במהלך הקורס הסטודנטים מתנסים בהובלת פרויקט אישי תוך התבססות על החומרים הנלמדים בקורס (פרקטיקום).
הקורס נלמד בהיקף של 140 שעות אקדמיות.