תפנית- בית הספר למנהלים ולפיננסים של האוניברסיטה הפתוחה מציע קורס מכירות לתוצאות.
תחום המכירות הוא ה"ליבה" של כל ארגון עסקי - התחום הזה יכול להבטיח הצלחה עסקית ולכן מושקעים בו זמן, אנרגיה ומשאבים עצומים. התהפוכות המאפיינות את העולם העסקי מובילות את ארגונים להכרה בצורך בפתרונות יצירתיים אבל גם ישימים, אפקטיביים וממוקדים בתחום המכירות. השגת יעדים, שיפור ביצועים ושימור לקוחות הופכים להיות האתגרים המרכזיים בעבודתו של כל איש מכירות. קורס מכירות לתוצאות של תפנית - בית הספר למנהלים ולפיננסים של האוניברסיטה הפתוחה נועד להקנות ידע מקצועי בסביבה עסקית בתחום המכירות ומיומנויות מכירה מעשיות ולפתח תפיסה מכירתית אישית. הקורס מיועד לאנשי מכירות ועובדים בארגונים המבקשים לרכוש ידע ולחזק את מיומנויותיהם בתחום המכירות. מתקבלים לקורס בעלי 12 שנות לימוד.
שיטת הלימוד בקורס מכירות לתוצאות של תפנית - בית הספר למנהלים ולפיננסים של האוניברסיטה הפתוחה משלבת ניתוח מקרי מבחן ודילמות מעולם המכירות, תרגול באמצעות סימולציות ותרגול באמצעות מצלמת וידאו. הסטודנטים נדרשים להיות נוכחים ב-80% מהמפגשים. נושאי הלימוד בקורס מכירות לתוצאות של תפנית - בית הספר למנהלים ולפיננסים של האוניברסיטה הפתוחה מושתתים על שני צירים מרכזיים : ניהול עצמי וניהול משימות/מכירות. ניהול עצמי כולל סגנונות תקשורת ליצירת תקשורת שכנועית, אינטליגנציה רגשית ועולם המכירות, תקשורת בינאישית, ניהול משא ומתן לסגירה, ניהול קונפליקטים, ניהול עצמי על פי תוצאות, ניהול זמן וממדי אפקטיביות ובקרה עצמית, מיתוג עצמי ואומנות הפרזנטציה. ניהול משימות/מכירות כולל את מודל המכירה החדש, טיפול בהתנגדויות, גיבוש תוכנית עבודה, עבודה על פי יעדים, שימור לקוחות ושירות מוכר.
קורס מכירות לתוצאות של תפנית - בית הספר למנהלים ולפיננסים של האוניברסיטה הפתוחה נלמד בהיקף של 60 שעות לימוד אקדמיות.
תחומי לימוד נוספים בתפנית